Κυριακή 13 Απριλίου 2008

Το ξαναπροσπαθώ ... και αιτία είσαι ΕΣΥ!

Η αλήθεια είναι ότι το πάλεψα ... προσπάθησα να μην συμβεί αλλά ... ήταν αδύνατον όπως φάνηκε στην πορεία να το αποφύγω τελικά ... είχε περάσει εξάλλου τόσος καιρός από την τελευταία φορά που επιχείρησα να το χρησιμοποιήσω ... μήνες ... μπορεί και 8-9 ...πολύς καιρός ...Αφού να φανταστείτε ότι κάποιοι σε αυτό το διάστημα καταφέρνουν να δημιουργήσουν μια νέα ζωή!!!

Τι να πω? Τι μπορώ να πω? Είναι γεγονός ότι πίστευα περισσότερο στο μυαλό μου ... νόμιζα ότι κρατούσε περισσότερα πράγματα ...θύμισες ... δεδομένα. Νόμιζα ότι η μνήμη μου δεν θα με πρόδιδε τόσο ... ΑΛΛΑ ...όσο και αν προσπαθούσα να θυμηθώ ... ΤΙΠΟΤΑ ... ΚΕΝΟ!

Έπεσα τόσο έξω τελικά ... ότι συνδυασμούς και να έκανα ...δεν τα κατάφερα και ... και ... και .... και να μωρέ αναγκάστηκα τελικά να ξαναφτιάξω το ιστολόγιό μου από την αρχή!!!!

Ευτυχώς θα πω για δύο πράγματα α) μπόρεσα να βάλω το ίδιο όνομα (πρέπει να βρω τώρα τον τρόπο να προσθέσω και το "τίποτα δεν γίνεται τυχαία") και β) δεν είχα γράψει παρά μόνο ένα κείμενο. Με αυτά τα δεδομένα μπορεί κάποιος εύκολα να πει ότι η απώλεια ήταν μικρή ... μηδαμινή και ανάξια αναφοράς, σκέψης και λόγου δηλαδή. Τι ψέμματα?

Αλλά να ... νοιώθω πως κάτι έχασα ... κάτι από αυτή την αυθεντικότητα της αρχικής προσπάθειας ... Όμως έτσι δεν γίνεται πάντα? Στο τέλος ότι δεν φροντίζουμε ...ότι δεν προσέχουμε και δεν το συντηρούμε με την φροντίδα μας χάνεται τελικά.

Ας είναι όμως ... καλώς σας βρήκα το λοιπόν ξανά και ελπίζω αυτή την φορά να τα λέμε συχνότερα!

14 σχόλια:

mystikaperasmata είπε...

Αυτος ο ΕΣΥ την πατησε ασχημα ο κακομοιρης.
χαχαχαχαχαχα.
Αυτα παθαινουν τα μικρα κοριτσακια που δεν μαγειρευουν πριν πεινασουν.
:PPPP
Φιλια!

DESMAR είπε...

:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP back!!!

...ναι ο ταλαίπωρος είδες? ... βέβαια όχι ότι δεν πήγαινε γυρεύοντας ... είναι στην "φύση" του από όσο ξέρω να κατευθύνεται με ταχύτητα ΠΑΝΤΑ προς την λάθος πλευρά ... όπου δεν πρέπει αυτός ...τσουπ! εκεί πάει και χώνεται χεχεχεχεχεχε ...έτσι συχνά πυκνά την πατάει! Οπότε μήπως δεν είναι ακριβώς "κακομοίρης" αλλά αυτός που λαμβάνει αυτό που μέσα ειλικρινά επιθυμεί???

Τα μικρά κοριτσάκια ναι αυτά παθαίνουν ...τα μεγαλύτερα απλά ξεχνάνε!!!

:D

mystikaperasmata είπε...

Βλεπω οτι αρχισαμε τις θεωριες χμμ...
Κακομοιρης ειναι κακομοιρης, ακου που σου λεω!

χαχαχαχαχαχαχαχα.
τσουπ τσουπ τσουπ!
Δεν παιζεσαι με τιποτα!
:*

DESMAR είπε...

Η θεωρία είναι η μισή μου φύση ...η άλη μισή μου είναι η πράξη! Πως να αποχωριστώ λοιπόν την μισή μου φύση καλέ μου???

Αυτός λοιπόν ο "κακομοίρης" θα έπρεπε να έχει λάβει τα μέτρα του ΠΡΙΝ με οδηγήσει ξανά εδώ ... μια που ήξερε τι τον περίμενε μέσες-άκρες ... χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

:D

DESMAR είπε...

...και έλεγα και εγώ τι λείπει ... λείπει ένα "λ" από το "άλλη"

Βλέπεις Δημήτρη μου η άλλη μου φύση η πιο πρακτική είναι λίγο ανορθόγραφη!!!

χοχοχοχο

mystikaperasmata είπε...

θα αλλαξω το τιτλο μου σε "αποπλους" και θα την κοπανησω μου φαινεται τωρα που γυρισες ετσι δυναμικα!
χαχαχαχαχαχαχα!

DESMAR είπε...

...Αν είναι να φύγεις εσύ ... οπισθοχωρώ εγώ καλέ μου ... Μην σε βγάλω και από το "σπίτι" σου!!!

ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ!!! ;)

Πάω για ύπνο ..σε αφήνω να παίξεις μαζί με τα άλλα παιδάκια με την ησυχία σου ... :pppppppppppppp

mystikaperasmata είπε...

καλως σε βρηκα γλυκια μου ψυχη.
κανενας δεν φευγει απο εδω, και κανενας δεν κοβεται!!!
Ονειρα γλυκα και .....χαχαχα φιλια!!!

mystikaperasmata είπε...

Καλημερα σας Δεσποινα μας!!!
σματςςςςςς!!!

DESMAR είπε...

Καλησπεροκαλημερούδια Δημήτρη !!!!

Πολλά φιλιά ...φουσκώνουν της ψυχής μου την παλίρροια οδηγώντας την θλίψη της Κυριακής σε άγονο νησί ... καθώς εκείνη θα μένει μακρυά από όσα την θρέφουν ...μακρυά από μας ..από τις σκέψεις και τα όνειρά μας ...ίσως εξασθενήσει τελικά τόσο πολύ ώστε και γίνει αστρόσκονη που θα σκορπίσει στους αιθέρες μα όχι στην καρδιά μας!

smouats!

mystikaperasmata είπε...

Ετσι να με αφηνεις αφωνο με τις ωραιες σκεψεις σου και τους στοχασμους σου.

Θα σε βαλω ασυρματιστρια στο καραβι μου, για να διαβαζω τις ομορφες σκεψεις σου! :)
σμουτσουυυυ!!!

mystikaperasmata είπε...

υ.γ. φτιαξε το ρολοι σου. :P

thalassamov είπε...

Σπάω τον διάλογο και
λέμε:Χάθηκες όντως, από παντού!!!

Καλή Επανεκκίνηση!!!!
και πολλά πολλά
φιλιάααααααααααααααααα!!!!

:)))))))))))))))))))))))))))))))

DESMAR είπε...

Χάθηκα ... ναι δίκιο έχεις ... έγινε όμως ...αυτό είναι γεγονός που δεν μπορώ να το αμφισβητήσω ...

Τώρα όμως ήρθα ξανά ..ελπίζω με περισσότερο κέφι και ακόμα περισσότερη έμπνευση ... Μάκια μούκια στα μουτράκια σουυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!